Over SquareMelon

SEO Nederland


Wij verbinden mensen op internet. Dit doen we met liefde, al sinds 2016.

De kracht van verbinden via internet, ligt in het vinden van de juiste doelgroep.

We maken hierbij voornamelijk gebruik van twee essentiële internet marketing methoden: zoekmachine optimalisatie en ook e-mail marketing.

Waarom? Omdat het simpelweg werkt. Efficient & snel massaal gezien worden door de juiste doelgroep!

Onze Missie

De missie van SquareMelon is om ondernemers (en website eigenaren) de kunst van zoekmachine optimalisatie (SEO) te laten begrijpen én praktisch toe te passen. Hierbij tot doel stellend onze cliënten meer gerichte klanten, kijkers, of bezoekers aan hun merknaam te kunnen binden en monetaire conversies te verhogen.

 

Komt een SEO expert bij de bakker, bakkerij, brood, croissant, rond bruin, taartenmaker, pattisier, graan, meel, dorpswinkelier, koekfabrikant…

- (95% van SEO is het gebruik van synoniemen)

 

Over De Eigenaar

Arnold Mijn naam is Arnold Middelkoop, een 26-jarige internetondernemer met een missie: Ondernemers en website eigenaren helpen succesvol mee te doen met de grootste kans van de 21e eeuw: groot worden op het internet.

De juiste doelgroep online massaal bereiken is één van de meest lucratieve en effectieve manieren om nieuwe mensen te binden aan je bedrijf of project. Dat is wat we mensen leren bij SquareMelon.

Deze website neemt momenteel zijn eerste babystapjes in de digitale wereld. We kijken er naar uit om de samenwerking aan te mogen gaan, en een baken van kennis te zijn in de zee van onvolledige (en soms onjuiste) adviezen op het internet.

 

Onze Filosofie

De praktische informatie en de ideeën zullen binnen SquareMelon altijd vooraan staan. We kunnen voor mensen alleen waarde creeëren als de SEO adviezen ook écht behulpzaam zijn. Daarom zal je een enorme hoeveelheid gratis informatie vinden op deze website, maar ook op ons YouTube kanaal en onze Facebook pagina.

 

Mijn doel met SquareMelon was dan ook altijd om een platform te creeëren waar drie kernwaarden samen komen:

 
  1. Oplossingsgerichtheid – Praktische adviezen eerst; Focus op het leveren van nuttige oplossingen.
  2. Integriteit – Nooit verwachtingen opblazen; Met beide voeten nuchter op de grond blijven.
  3. Duurzaamheid – Gericht op digitale marketing methoden die relevant zullen blijven op de lange termijn.